poniedziałek, 5 czerwca 2017

Wizualizacje


Dziś prezentuję wizualizacje domu po przebudowie. Niestety tylko dwie, bo tyle otrzymaliśmy od architekta. Mogliśmy w sumie zlecić przygotowanie większej ilości, ale ja nie mam problemów z wyobraźnią przestrzenną, więc nie widziałam takiej potrzeby.
Oczywiście cała rodzina i przyjaciele utyskują, bo chcieliby zobaczyć więcej. No i jeszcze co poniektórzy dopytują o wizualizacje wnętrz - no ale trudno będą musieli poczekać do końca remontu aby na własne oczy zobaczyć ogrom zmian.
Obrazki są oczywiście tylko poglądowe. Elewacja będzie inna, marzy mi się szarość plus klinkier lub inna płytka czy kamień (na części dobudowanej). Ostatnio intensywnie rozmyślam czy oryginalna część budynku nie powinna być biała. Odpędzam tą myśl jak natrętną muchę, bo wiem że brudna elewacja doprowadziła by mnie do szału. Myślałam też o ażurowych schodach i innej balustradzie. No i mamy na pierwszej wizce dodatkowe okno nad schodami, którego nie ma w projekcie. To taki spontaniczny pomysł architekta. Co ciekawe my też myśleliśmy o oknie w tym miejscu (pionowym lub poziomym) ale w końcu pomysł upadł, bo potrzebujemy całej ściany w salonie aby postawić tam mebel na książki. Na wizualizacji elewacji ogrodowej mamy taras, który jeśli powstanie to na pewno nie od razu i nie wiemy też dokładnie jak będzie wyglądał.


21 komentarzy:

  1. Widać, że wkładacie we wszystko co robicie serce i pasję! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna wizualizacja. Na pewno na żywo będzie wyglądać jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna wizualizacja, domek nabiera nowoczesnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, wizualizacja domu piękna :) Niby tali zwykły dom , ale jednak nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na żywo też wygląda teraz niczego sobie, zasadniczo wyszło jak na wizce :P Szczegóły niedługo, bo uwaga My już po remoncie i mieszkamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetna wizualizacja! Mnie bardzo się podoba i według mnie, to najlepsze rozwiązanie, aby na coś takiego się zdecydować. Sama czekam aż coś moje się pojawi. na razie wszystko na etapie tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualizacje to genialny wytwór XXI wieku. Zdecydowałam się z mężem przed budową domu na jego wizualizację i to był strzał w 10. Polecam każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, przed budową domu zdecydowaliśmy się z mężem na wizualizację domu i jestem zachwycona z tego typu działań. Nie sądziłam, że istnieje program, który w tak genialny sposób przedstawi dm z każdej perspektywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizualizacja domów, mieszkań jak i również ich wnętrz to genialne rozwiązanie. Nie dość, że można zobaczyć jak będzie wyglądać nasz przyszły dom czy też wnętrze to możne je sobie zaprojektować tak jak nam się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualizacje to bardzo ważny element projektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wizualizacje pozwalają łatwiej wyobrazić sobie jak może, a właściwie powinien wyglądać końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wizualizacji budynek prezentuje się bardzo oryginalnie i nietypowo.
    https://rustykalneuchwyty.pl/blog/system-przesuwny-do-sciany-z-karton-gipsu/

    OdpowiedzUsuń
  13. My też musimy pomyśleć nad zmianą elewacji w domu. Zastanawiam się czy zakupić rusztowania katowice a może lepiej je wynająć?

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoooo ale duży ten dom!!! :D fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie wizualizacje, to zawsze jest jakaś motywacja

    OdpowiedzUsuń