piątek, 4 kwietnia 2014

VINCON Barcelona


Podczas naszej niedawnej wizyty w Barcelonie, zupełnie przypadkiem trafiliśmy do sklepu VINCON. Miejsce, które w pierwszej chwili wzięłam za salon AGD okazało się olbrzymim (zajmującym dwie kondygnacje) showroomem ze światowym designem.
Miałam okazję na żywo obejrzeć, wszystkie ikony designu (które u nas są i owszem dostępne w sklepach, ale najczęściej internetowych). Bardzo bogata oferta obejmuje wszystko czego dusza zapragnie: sprzęty kuchenne wraz z AGD (olbrzymia wystawka KitchenAid'a wraz z prezentacją na żywo), ceramikę, sztućce, gadżety domowe i ogrodowe, materiały biurowe, meble, zabawki i wiele wiele jeszcze. Biegałam po sklepie z okrzykami: 'Ooo! Patrz! To chciałam mieć!' - ku rosnącemu przerażeniu męża.
W końcu nic nie kupiłam, ale zrobiłam kilka zdjęć, które prezentuję poniżej. Zapraszam do zapoznania się z oficjalna stroną sklepu www.vincon.com.

Stołki jak korki - genialne i zabawne


Szmaciane trofea


Świece jak scrabble


Cała ściana Moleskine'ów

Pełna oferta gadżetów Pantone

Mój faworyt - sznurkowe siatki, jak kiedyś ...







Zdjęcia made by me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz